Už dva dny poté, co se asijské nízkonákladovky staly aerolinkou s největším počtem fanoušků na Facebooku, získaly další cenný skalp. Cena byla udělena v rámci vyhlašování nejlepších mediálních agentur roku v Singapuru.
Během uplynulých 12 měsíců spustila společnost několik mediálních marketingových kampaní, pravidelně se věnuje sociálním sítím (tento týden oznámila 100 tisíc fanoušků na Facebooku a 15 tisíc na Twitteru) a Internetu obecně (generální ředitel píše firemní blog, který čte přibližně 55 tisíc lidí měsíčně).
“Jako malá aerolinka jsme nadšení tímto vítězstvím, je důležitým oceněním snahy dostat značku AirAsia do povědomí. Tato výhra je stvrzením tvrdé práce a odhodlání všech našich 7500 zaměstnanců,” uvedla po vyhlášení mluvčí Kathleen Tan.
Zdroj: cheapflights.co.uk
Články na podobné téma:
- Aerolinkou roku jsou Qatar Airways, nejlepším letištěm Hong Kong
- Flybe bude sdílet místa s Air France
- Stávka v British Airways začíná dnes
- Island láká cestovatele novou virální kampaní
- Na British Airways a Unite čeká druhé kolo
Tags: AirAsia