Společnost Ryanair není aktivní jen na poli slev a přidružených akcí, ale též na Internetu. Problémem je, že se dopouští poněkud zajímavé a i trochu špinavé hry. Několik jeho zaměstnanců se totiž rozhodlo odpovědět na příspěvek blogera Jasona Roe, který poukázal na chybu na stránkách Ryanair – umožňovala rezervaci lístků zadarmo. Jason sám zdůraznil, že tuto chybu nevyužil; dostalo se mu zajímavých odpovědí – “nemáme čas to opravovat”, “zabýváme se důležitějšími věcmi”, “beztak ani nevíš, jak se ti to podařilo” a podobně.
Zarážející na celém příběhu je fakt, že slova “idiotský bloger” použil i oficiální mluvčí Ryanair, když měl komentovat jednání svých zaměstnanců. Nakolik to ovlivní image společnosti směrem k vnímání, že o nás Ryanair vlastně vůbec nestojí, uvidíme pravděpodobně v blízké budoucnosti.
Celý článek je zde, původní příspěvek Jasona Roe zde.
Články na podobné téma:
- Rusko pravděpodobně povolí zahraniční nízkonákladovky na vnitrostátních linkách
- Zaměstnanci BAA budou stávkovat
- Nový CEO Malaysian: Aerolinka se musí kompletně změnit
- Ryanair překvapivě podporuje BA proti stávkujícím
- Indie odmítla vydat povolení pro Airbusy A380 Lufthansy
Tags: Ryanair